Monday 1 September 2014

rainy sunday

Neznám lepší způsob jak stávit nedělní ráno když není zrovna hezké počasí. Udělat si dobrou snídani, číst si knížku a jen tak relaxovat. K snídani jsem si udělala kokosové palačinky s banánem a javorovým sirupem. Vyzkoušela jsem palačinky udělat z kokosové mouky a musím říct, že byli mnohem lepší než ovesné. 
Dopoledne jsem si taky zacvičila, už jenom tvůli mím novým kraťasům :))
Odpoledne jsme konečně postavili novou skříň takže se tento týden můžete těšit na room tour :)
Večer jsem dokoukala pátou řadu Pretty Little Liars i když tenhle seriál mě už poslední dobou moc nebavil ale ty poslední díly se mi líbili. Ale skončilo to celkem zajímavě a jsem zvědavá jak to bude pokračovat dál.

A jaká byla vaše neděle? Byla poslední prázdninová nebo si ještě jako já užíváte prázdnin? :)

4 comments:

  1. Já už jsem se na PLL dlouho nedívala, přišlo mi to už moc zamotané, ale poté, co jsem viděla poslední díl, se nemůžu dočkat dalšího.. :))

    ReplyDelete
  2. Taky jsme koukali na PLL, na to, že budou mít ještě tak tři série je to vážně kruté, protože to fakt bude psycho horor :D.. A... MILUJU TVOJE FOTKY!!! <3

    www.katerina-f.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. kéž by takových nedělí bylo více :)
    krásné fotky!! už se těším na room tour ;)

    ReplyDelete
  4. Přesně taková pohodlná nedělní rána miluju :) četla si od Greena "looking for Alaska"? :) ta mě docela láká :)

    ReplyDelete