Saturday 22 November 2014

review - lush christmas collection


Dnes mám pro vás recenzi na některé vánoční věci z LUSH. Asi před týdnem jsme byla v LUSH se podívat na vánoční kolekci a vybrala jsem si pár věcí. Vyzkoušela jsem jednu pěnu do koupele a tři balistiky.


Začnu asi nejlepší věcí a tou je Holly Go Lightly. Je to pěna do koupele a voní jako Vánoce :D. Použila jsem polovinu a myslím že by stačilo jen čtvrt. Udělá opravdu hodně pěny, zbarví vodu do zelena a voní po škořici a hřebíčku. Takže pokud si chcete koupit nějakou vánoční pěnu/balistiku v LUSH tak zkuste určitě tuhle :)


Tenhle medvídek (Butterbear) je mou další oblíbenou věcí. Vůně je vanilková, vodu tato balistika nijak neobarví, což mě trochu zklamalo. Ale opravdu dobře hydratuje, ještě ráno jsem měla pokožku jako bych použila tělový krém.


Cinders. Tato balistika mě moc neoslovila. Sice pěkně voní (vůní mi připomíná Stmívání) a obsahuje praskací prášek, který vám pak ve vodě chvilku praská. Ale přišlo mi, že mi pokožku balistika spíš vysušila a znova bych si jí nekoupila.


Snow Angel je hydratační balistika. Příjde mi úplně stejná jako Butterbear. Akorát obsahuje zlaté třpitky, které pak zůstávají na těle a dost i ve vaně. 

Máte rádi LUSH? Plánujete si koupit něco z vánoční kolekce? :)

3 comments:

  1. od kozmetiky LUSH som ešte nič nemala, ale tie výrobky vyzerajú veľmi pekne a sú zaujímavé, takže ich asi vyskúšam :)
    COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  2. bože toto som nemala vidieť <3333

    ReplyDelete
  3. Chvilku jsem si myslela, že to je vánoční cukroví :D
    Značku LUSH znám, ale nic z ní vyzkoušeno nemám...i když je pravda, že ty jejich výrobky jsou fakt hrozně roztomilé:)
    ...//Instantní krása//...

    ReplyDelete