Saturday 20 December 2014

christmas holidays

Včera mi začali vánoční prázdniny na které jsem se dost těšila. Poslední týden byl ve škole fakt strašný. Ale mám hotovou už i jednu zkoušku tak mám alespoň o starost míň. Dneska je dvacátého prosince, takže jen čtyři dny do Vánoc a já vůbec nemám pocit jak kdyby měli být Vánoce. Včera večer jsem si pustila Home Alone což je nejlepší vánoční film k tomu jsem si dala můj oblíbený čaj a perníčky :))

Také jsem už začala pálit vánoční svíčky. Candy cane lane od Yankee Candle je asi zatím má nejoblíbenější. Voní jako peprmintová horká čokoláda ♥

Jak jsem psala na začátku článku tak tento týden jsem už udělala jednu zkoušku tak jsem se chtěla trochu odměnit. Koupila jsem si makeup od Dermacolu, který mě mile překvapil. Dále nějaké laky na nehty a nový chubby stick od Rimmelu.

Včera odpoledne jsem konečně postavila a ozdobila stromek. A dneska mě čekají předvánoce s kamarády. Vždy se pár dní před Vánoci sejdeme, dáme si dárky a tak :)

3 comments: