Wednesday 4 February 2015

spring beauty&fashion wishlist

Sice je teprve únor ale já už začínám přemýšlet co si pořídím na jaro. Letos se na jaro těším snad už od začátku ledna. A tak bych vám chtěla ukázat mé wishlisty a můžete se nechat inspirovat pro své nákupy :)

paletka očních stínů W7 in the nude, tvářenka revolution blushing hearts,
řasenka maybelline lash sensational, makeup maybelline super stay,
rimmel chubby stics, rimmel stay matte pudr
parfém Daisy Marc Jacobs

Chci si především koupit Daisy. Chtěla jsem si jí původně přát k Vánocům ale nakonec vyhrála Chloé, která mi přijde že je lepší na podzim/zima ale na jaro/léto je si myslím lepší Daisy. Dále si chci znovu koupit mé oblíbené produkty jako makeup od Maybelline, pudr od Rimmelu. Také se chystám vyzkoušet pár nových věcí a to dupe paletky Naked 3, dupe Too Faced tvářenek a novou řasenku od Maybelline.
džínová bunda H&M, bílá mikina Tally Weijl, béžový svetr Tally Weijl
basic trika  H&M, béžové baleríny  H&M, šedý šátek H&M
černé conversky, peněženka MANGO, náhrdelník C&A  

Z oblečení si chci koupit hlavně basic věci protože ty mi v šatníku nejvíce chybí. Dále už nutně potřebuji novou peněženku. Tu mou mám už přes dva roky a taky podle toho vypadá.  A jak můžete vidět oblíbila jsem si bílou, šedou a béžovou barvu :)


Co vy? Už se také těšíte na jaro? :)

1 comment:

  1. Taktéž mám žalostný počet basic věcí, tudíž je mám též na seznamu hned v prvním bodě. :) I peněženku. Stále se ale nemohu rozhodnout, jestli chci více Ted Baker nebo Pradu. Řekla jsem si, že je čas našetřit si konečně na nějakou opravdu kvalitní a nadčasovou.

    Barvy nádherné, já béžovou zbožňuji, ale bohužel v takových barvách kupuji jen doplňky nebo kabelky. Přijde mi, že co se oblečení týče, mi tato barva jinak moc nelichotí.

    PS: Jsem hrozně ráda, že začínáš opět blogovat. Vždy se mi líbily tvé "soft color" fotky, je to pohlazení pro mé oči. :)

    ReplyDelete